حمل مبل از تهران به شهرستان
نوشته شده توسط : navak pendar

بعضی از خانواده‌ها برای خرید مبلمان و جهیزیه به تهران می‌‌آیند و از جاهایی مثل یافت آباد یا چهاردانگه اقدام به خرید و ارسال مبل می‌کنند. اگر قصد انتقال مبل خود به شهرستان دارید، باراست به صورت تخصصی در زمینه باربری مبلمان فعالیت می‌کند. اگر قصد ارسال بار مبلمان با قیمت مناسب به شهرستان دارید، کرایه حمل مبل از تهران به شهرستان همان قیمت باربری تهران به شهرستان هست و فرقی نمی‌کند. فقط باید ماشین خود را انتخاب کنید: حمل مبل راحتی ۷ نفره با نیسان و مبل راحتی ۹ نفره و مبل‌های سلطنتی با خاور صورت می‌گیرد.

 

اسباب کشی از تهران به شهرستان

اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل دو واژه مشابه برای ارسال بار وسایل منزل به شهرستان هستند. اسباب کشی از تهران به شهرستان توسط وانت، نیسان و خاور انجام می‌گیرد. اسباب کشی از تهران به شهرستان ممکن است ارسال مبل به شهرستان باشد یا وسایل خانه. ولی در هر حالت می‌توانید از خدمات باربری حمل اثاثیه منزل به شهرستان باراست استفاده کنید. برای اسباب کشی و باربری حمل اثاثیه منزل به شهرستان می‌توانید از لیست شرکت‌های معتبر باربری تهران به شهرستان استفاده کنید.  یا با استفاده از پایانه کامیون تهران یا نیسان تهران حمل بار به شهرستان با قیمت ارزان و مناسب را تجربه کنید. وقتی از حمل بار به شهرستان با کامیون صحبت می‌شود منظور از کامیون همان ماشین خاور، هیوندا یا ایسوزو هست. سه خودرویی که بیشتر برای اسباب کشی به شهرستان استفاده می‌شود. در ماشین اسباب کشی شهرستان ۴۰ تا ۵۰ پتو وجود دارد که خیال شما را از خط و خش افتادن وسایل آسوده می‌کند.

 

سوالات متدوال باربری تهران به شهرستان

۱- آیا شما وانت پیکان بین شهری دارید؟ خیر. متاسفانه امکان ارايه وانت پیکان در باربری باراست نیست. چون وانت پیکان‌های موجود مشمول بیمه نیست و در صورت خسارت دیدن به اثاثیه شما قابل پیگیری نیست به همین دلیل امکان ارائه وانت سبک بین شهری مثل وانت پیکان یا پراید نیست ولی وانت آریسان و وانت مزدا برای برخی از شهرها موجود است.

 

2- برای ارسال بار  به شهرستان چه ماشینی بهتر است؟ نیسان بهتر است یا خاور؟ کلاً برای باربری به شهرستان ۴ نوع ماشین‌ نیسان، خاور، کامیون (تک و جفت) و تریلی وجود دارد. بنابر نیاز خود باید از یکی از این ماشین‌ها استفاده کنید. نیسان و خاور مناسب خانوارها و بار خانگی و معمولی است. و کامیون و تریلی مخصوص کسب و کارها و بارهای صنعتی هست. اگر یک شهروند عادی هستید و می‌خواهید وسایل منزل به شهرستان بفرستید بهترین ماشین خاور مسقف هست. که وسایل شما را از گزند باد و باران حفظ می‌کند و با امنیت کامل به مقصد می‌رساند. اگر وسایل شما کم است و بودجه شما محدود است بهترین وسیله نیسان هست که با استفاده از چادر برزنتی بارهای شما حفاظت شده و با قیمت کمتر به شهرستان ارسال می‌کند.

 

3- آیا وسایل من بیمه می‌شود؟ در صورت خسارت دیدن چه کسی مسئول هست؟ بنابر تکلیف دولت تمام بارهای که از استان تهران خارج می‌شود شامل بیمه هست و هیچ شرکت باربری نمی‌تواند بار شما را بدون بیمه به شهرستان ارسال کند. در صورت خسارت دیدن در حین راه به علت تصادف یا چپ کردن ماشین شرکت بیمه موظف هست تمام خسارت را پرداخت کند. توجه کنید که دریافت خسارت جزئیات بیشتری دارد که می‌توانید هنگام سفارش از پشتیبانی سایت سوال کنید.

 

4- وقتی بارم را به شما سپردم از کجا بدانم کجاست و چطور پیگیری کنم؟ قبل از بار زدن وسایل داخل ماشین راننده به شما یک نسخه از بارنامه را تحویل می‌دهد. بارنامه یک سند بسیار معتبر و مستند قانونی هست که تمام اطلاعات بار،‌ شرکت باربری، راننده و مبدا و مقصد در آن ذکر شده است. ترکیب این بارنامه، شماره تلفن راننده در اختیار شما قرار می‌گیرد و شماره‌های پشتیبانی سایت به شما این اجازه را می‌دهد که هر لحظه بتوانید سرنوشت بار خود را پیگیری کند.

 

5- هزینه‌های شما بالاست آیا روش ارزانتری برای ارسال بار به شهرستان وجود دارد؟ اگر وسایل شما کم هست روش‌هایی مثل پست، تیپاکس، باربری اتوبوسی، باربری شوش و قطار باربری وجود دارد که از ارسال دربستی ارزان‌تر است ولی برای حمل و نقل دربستی تنها روش ارزان استفاده از پایانه باربری تهران هست.  همچنین می‌توانید برای وانت بار بین شهری و وانت تهران به کرج از وانت بارهای اینترنتی مثل اسنپ، الوپیک و ماکسیم استفاده کنید که قیمت‌های کمتری پیشنهاد می‌کنند.

 

6- بیمه چیست؟ و چرا برای حمل بار باید از بارنامه استفاده کرد؟

بیمه باربری نوعی از خدمات بیمه ای است که به واسطه آن شرکت بیمه در مقابل خسارت ناشی از صدمه کلی و جزئی به بار و کالایی که برای آن بیمه نامه بر اساس ارزش کالا و یا ارزش اعلام شده از سوی بیمه گذار صادر شده باشد و این خسارت در جریان حمل صورت گرفته باشد، خسارت وارده را جبران می نماید. بیمه بروی بارنامه صادر می‌شود. در طرف دیگر بارنامه سند حمل کالا در مدت زمانی هست که کالا از مبدا به مقصد می رسد و در ابتدای حمل صادر می شود و در تحویل بار به مقصد از اعتبار ساقط می شود. در بارنامه مواردی مانند زمان حمل، خصوصیات کالا، ابعاد و وزن کالا و مبدا و مقصد حمل و فرستنده و گیرنده نوشته می شود. از موارد دیگر هزینه حمل کالا و شرکت و خودرویی که بار را حمل می کند و همچنین مشخصات راننده در آن ذکر می شود که در صورتی که بارنامه دولتی باشد در سامانه سازمان راهداری ثبت می شود و در صورتی که داخلی باشد توسط شرکت حمل و نقل صادر می گردد.





:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: